Procter & Gamble myslí ekologicky

Datum: 28.8.2013
obrázek
Myjete nádobí Jarem, perete prádlo v Arielu, nebo v péči o domácnost sázíte na výrobky značek Dreft, Bonux, Lenor, Tide nebo Ambi Pur? Pokud ano, jste i vy zákazníkem společnosti Procter & Gamble, jejíž produkty přicházejí do kontaktu s lidmi na celém světě 4,6miliardkrát denně.

Celou řadu z nich (16 značek ve 170 variantách produktů) vyrábí také v České republice, v rakovnické továrně Rakona, která patří společnosti Procter & Gamble. Kromě pracích prášků a prostředků na čištění i těch na mytí nádobí tu vyrábí také kosmetické produkty, například Gillette. Čím je však Rakona, kromě výroby důvěryhodných a kvalitních produktů zajímavá? Projektem „Nic na skládku“.

Továrna P&G Rakona v minulosti vyprodukovala měsíčně 25 tun komunálního odpadu, který se skládkoval. Jeho objem se po zavedení programu Nic na skládku zmenšil na 5 tun měsíčně, které se prostřednictvím spalování mění v energii jdoucí do sítě tepelného zásobování Ústí nad Labem. Společnost Procter & Gamble od roku 1991 investovala do programů životního prostředí již několik set milionů českých korun.

Juraj Králik, manažer korporátní komunikace P&G, k tomu dodává: “Po 175 letech přicházíme s novými nápady a zákazníkům nabízíme výrobky, které mají vysokou kvalitu a zároveň co nejvíce chrání přírodní zdroje, a to při snížení našeho celkového ekologického dopadu. To se týká i využití některých P&G značek. Na první pohled běžné činnosti, jako je praní prádla při nižší teplotě nebo mytí nádobí s koncentrovaným přípravkem, mohou překvapivě pomoci světu, který patří nám všem. Díky těmto výrobkům spotřebováváme méně energie, vody a snižujeme množství odpadu.”

Text: (pr)

Foto: Procter & Gamble

 

 

 


Magazín o moderních trendech v bydlení

portál nejen o bydlení pro čtyři miliony obyvatel panelových domů Panelplus Press

Textová reklama: Předplaťte si PANEL PLUS pouze za 390 Kč! Více na http://www.panelplus.cz/cz/predplatne