SAPHO slaví 30!

Když v roce 1991 majitel Jiří Ježek firmu SAPHO zakládal, jak sám přiznává, nebylo vůbec těžké potencionální zákazníky oslovit. Poptávka tehdy ještě vysoce převyšovala nabídku. Když pak otevřel historicky první koupelnové studio v Praze, lidé si v úžasu chtěli rovnou vystavené koupelny naložit a odvézt k sobě domů. Postupem času se misky vah samozřejmě převážily. To byl však jen správný hnací motor pro další zdokonalování a růst, až do současné podoby výrobní a distribuční společnosti UBC s.r.o., která je považována za jednoho z největších prodejců koupelnového vybavení u nás.
Symbol kvality, tradice, jedinečnosti a designu
Značka SAPHO zůstává, i přes současnou velikost společnosti, prioritou číslo jedna. Pro všech 170 zaměstnanců firmy, z nichž přibližně polovina pracuje ve výrobě a druhá v obchodě, ztělesňuje symbol kvality, tradice, jedinečnosti a designu. Neustálý růst, vývoj a výroba funkčních i stylových koupelnových produktů pod značkou SAPHO, ruku v ruce s výborným servisem, je zde tedy hlavním společným cílem. Stejně tak, jako šíření svých hodnot a povědomí o značce směrem k široké veřejnosti.
V současnosti SAPHO představuje především kvalitní český koupelnový nábytek, tradiční i zcela jedinečnou sanitární keramiku, všechny dostupné typy vodovodních baterií, originální otopná tělesa, designové koupelnové doplňky, nebo třeba stylové a inovativní sprchové sloupy, na jejichž vývoji mají podíl také někteří přední bytoví designéři. Zvláštní kategorii pak tvoří klasické i hydromasážní vany a moderní sprchové kouty z produkce dceřiné výrobní společnosti Polysan.
Co se týče stylů, své zastoupení zde má každý aktuální trend. Tak trochu specialitou značky SAPHO je však široká a pestrá nabídka koupelnových produktů ve stylu RETRO.
Více na www.sapho.cz.
Text: (pr)
Foto: společnost SAPHO