Zákazníci jim důvěřují

Česká značka oken a vchodových dveří Vekra v současné pandemické době neuzavřela závody, ani provoz. Naopak přijala opatření, aby měla kapacity pro celkem nečekaný zvýšený objem práce.
Dodávka díla na klíč
„Mile nás překvapilo, jakou důvěru má Vekra u svých zákazníků. Od 12. března, kdy byl v České republice vyhlášen nouzový stav, jsme zaznamenali zvýšený zájem o naši dodávku díla na klíč,“ říká Jan Tušl, generální ředitel značky Vekra, a dále přibližuje: „V prvním kvartálu se zvýšil obrat firmy o 15 %, a to zejména v segmentu velmi citlivém na důvěru – tedy u koncového zákazníka. V druhé polovině března jsme v tomto segmentu uzavřeli objem zakázek o cca 25 % vyšší, než tomu bylo v loňském roce ve stejném časovém období.“
Lidé inklinují k zavedeným značkám
Jan Tušl přičítá tento nárůst kombinaci několika faktorů: „Lidé v době krize inklinují k zavedeným, léty prověřeným značkám – a známost značky Vekra na českém trhu je téměř 95 procent. Zákazníci v nás mají důvěru. Zajistíme jim kvalitní výrobky od zaměření, výrobu až po jejich montáž. Lidé v našich závodech i naši technici a montážníci v terénu bezpodmínečně dodržují všechna bezpečnostní a hygienická opatření dle nařízení vlády. Tím jsme si neuzavřeli cestu k našim zákazníkům, ale ve vzájemné bezpečnostní dohodě vše funguje.“
Investují čas do inovací
Obecně platí, že výrobcům stavebních prvků přeje také fakt, že v současném stavu s různými omezeními lidé více šetří, nechodí do restaurací, necestují. Naopak se více zajímají o svůj byt, dům, či chatu, a investují svůj čas i peníze do jejich inovování, aby jim v nich bylo příjemně.
Text: Martina Rychetská
Foto: Vekra