Procter & Gamble představuje „Každodenní efekt“

Datum: 2.9.2013
obrázek
Mít útulný byt, který bude vyzařovat domácí pohodu a rádi se do něj budete vracet, to není jen o dokonalém vybavení a uspořádání. Aby totiž takový i vydržel, je třeba o něj neustále pečovat. Kolik času vlastně Češi stráví jeho úklidem a kdy se do něj pouští? To ukazuje výzkum „Každodenní efekt“ společnosti Procter & Gamble.

Kvantitativní výzkum na reprezentativním vzorku ve věku 18 – 59 let, který pro společnost Procter & Gamble vytvořila renomovaná agentura Perfect Crowd, dokazuje, jak zdánlivé drobnosti dokáží ovlivnit to, jak se cítíme.

Jak často Češi uklízí?

Více než čtvrtina dotázaných (27 %) věnuje úklidu přes deset hodin týdně, což je bezmála 22 dní nepřetržitého úklidu ročně. Zhruba třetina oslovených uklízí každý den, další třetina pak nechává úklid na jeden den o víkendu. Ti, co uklízí 2 až 3 dny v týdnu, volí nejčastěji pátek, sobotu a neděli.

Většina oslovených (89 % a více) potvrzuje, že jim velmi záleží na tom, aby se z jejich domácností linula příjemná vůně. Naprostá většina, 2/3 dotázaných, se vždy těší, až budou moci ulehnout do čerstvě vypraného povlečení. Rádi také oblékají voňavé, vyžehlené oblečení. To je jedním z důvodů, proč bezmála polovina žen (49 %) vypere týdně 4 a více praček prádla.

Nejoblíbenější domácí práce

Jaké domácí práce Češi dělají nejraději? A jsou vůbec takové? Pro 29 % dotázaných ne. Ti domácí práce nevyhledávají, nebaví je a berou je jen jako nutnost. Ostatní respondenti si však nalezli minimálně jednu činnost, kterou doma vykonávají rádi. První místo v tomto žebříčku zaujalo vysávání (34 %), v závěsu za ním bylo praní prádla (21 %), převlékání postele (21 %), mytí nádobí (20 %) a vynášení odpadků (17 %).

„Po celých 175 let naší historie jsme v P&G vytvářeli inovativní výrobky, které o něco zlepšují život. A naše značky jsou ztělesněním našeho přesvědčení, že jsou to často právě ty zdánlivě obyčejné věci, které činí život neobyčejným,” říká Juraj Králik, manager korporátní komunikace P&G.

Text: Julie Hájková

Foto: Procter and Gamble


Věděli jste, že i muži mají své oblíbené domácí práce? Nebo alespoň ty, které nedělají s nechutí? Zaměříme-li se ve výzkumu společnosti Procter & Gamble pouze na ně, bezkonkurenčně u nich vítězí vysávání, uvedlo jej 38 % respondentů. Že na druhém místě skončilo vynášení odpadků (vybralo si jej 26 % dotázaných mužů), to asi nikoho příliš neudiví. O to překvapivější je domácí práce, která obsadila třetí místo – mytí nádobí uvedlo 25 % z nich. Že to u vás doma neplatí? Zřejmě patříte k 39 % dotázaných mužů, kteří si mezi domácími pracemi neoblíbili žádnou.
 

PP na sociálních sítích

Facebook

Google+

RSS

Aktuálně

Interiér

Exteriér

Financování

Družstva a SVJ

Něco navíc


Časopis Panel Plus

Jsme ověřená firma

PANEL PLUS PRESS s.r.o. - idatabaze.czNakladatelství a vydavatelství - idatabaze.cz

Odhad online


 

 

 

Magazín o moderních trendech v bydlení

portál nejen o bydlení pro čtyři miliony obyvatel panelových domů Panelplus Press

Textová reklama: Předplaťte si PANEL PLUS pouze za 330 Kč! Více na http://www.panelplus.cz/cz/predplatne