Krok za krokem - rekonstrukce koupelny

Datum: 10.02.2009
obrázek
V Německu jsou koupelnová studia Richter + Frenzel tak vyhledávaná, že se tamní zákazníci musí pro velký zájem objednávat až dva měsíce dopředu. Jaký postup by měl zákazník při výběru, nákupu a konečné realizaci své koupelny zvolit v České republice a co by měl před pořizováním nové koupelny vědět, aby pořídil přesně to, co si potřebuje, a to co nejefektivněji?

 

Nejlepším a nejefektivnějším řešením je již první návštěvu si předem domluvit. Pokud se tak nestane, jako první se uskuteční spontánní návštěva koupelnového studia, během níž zákazník čerpá inspiraci nebo si jde prohlédnout výrobky, které např. objevil na internetu. Zde dostává informace o výrobku, případně o celé kompletní sérii výrobků. Na základě informací od zákazníka navrhuje prodávající specialista možnosti řešení: Prodej jednotlivých prvků, který si zákazník předem vybral nebo sestavení celé koupelny po jednotlivých komponentech včetně obkladů.

Poté následuje sjednání další schůzky, na níž je třeba přinést i potřebné údaje, což je v ideálním případě stavební projekt anebo alespoň přesně změřený půdorys koupelny. (Toto závisí na tom, zda se jedná o drobnou rekonstrukci nebo zásadní přetavbu či budování nové koupelny v novostavbě). Pokud není zákazník zcela zběhlý v technických záležitostech, je dobré vzít s sebou do studia montážníka, který bude následně koupelnu stavět a který je s prostorem koupelny obeznámen a zná i její specifika. Poté, co si zákazník vybere svým potřebám a estetickému citu odpovídající styl a konkrétní výrobkovou sestavu, prodávající provede pomocí 3D SW Visoft (počítačový program) umístění zařizovacích předmětů do prostoru koupelny včetně obkladů a dlažeb.

Zákazníkům, kteří jsou s takto sestaveným setem spokojeni, může nabídnout již zmíněnou službu reality, kdy pomocí jedinečné technologie sestaví zákazníkovi koupelnu v modelové podobě 1:1. Jako doplňková služba je zákazníkům rovněž nabídnuta služba vanového testu, popřípadě simulátoru sprchového koutu, kde si zákazník ověří, zda jsou z ergonomického hlediska jím vybrané výrobky pro něho vhodné. Zákazníkovi je nabídnuta rovněž databanka spolupracujících odborných montážních firem, které zajistí správnou montáž vybraného zboží.

Tři koncepty, tři styly

V novém koupelnové studiu společnosti Richter + Frenzel může zákazník vybírat ze tří základních koupelnových konceptů: pure, classic a modern. Set pure nabízí nadčasové koupelny - jejich čisté linie a formy spolu s jednoznačnou funkčností ve třech variantách: pure eco pro zákazníky, kteří sledují cenu, pure young pro mladé lidi a malé i větší rodiny a pure comfort pro skutečné znalce, kteří od koupelny požadují nadstandard z hlediska kvality, vybavení i designu a široké využití. „V této kolekci najdete například koupelnu vybavenou v selském stylu se zabudovanými zařízeními wellness," popisuje koncept vedoucí nového koupelnového studia Richter + Frenzel Jaroslav Fiala.

Forma a interiér stylových koupelen classic jsou inspirovány starými slavnými časy noblesních luxusních hotelů, paláců a panství. Návrháři v tomto konceptu využívají nejmodernější techniku v kombinaci s přepychovým designem, a to opět ve třech variantách: classic retro, classic romantic a classic mix.

Oproti tomu koupelny kreativního konceptu modern jsou trendově orientované, využívají neobvyklé materiály a zaměřují se na svěží a moderní vzhled. Na této sérii spolupracovalo i několik světoznámých návrhářů například z dílny Joop, Allessi nebo Sieger, kteří své umění přenesli do designu koupelnového vybavení. Tento koncept je určen zákazníkům, již si zakládají na moderním životním stylu.

                                                                                     Foto: archiv firmy Richter a Frenzel

 

 

 

 

Magazín o moderních trendech v bydlení

portál nejen o bydlení pro čtyři miliony obyvatel panelových domů Panelplus Press

Textová reklama: Předplaťte si PANEL PLUS pouze za 330 Kč! Více na http://www.panelplus.cz/cz/predplatne