GERnétic jde vlastní cestou - nové logo a design

Datum: 1.2.2012
obrázek
Francouzská přírodní kosmetika GERnétic připravuje v novém roce 2012 řadu inovací. Vedle změny loga zahájila celkový rebranding svého portfólia přípravků. Vize společnosti byla inspirována knihou Jonathan Livingstone Racek od R. Bacha, kde se hlavní hrdina racek chce naučit dělat věci jinak a lépe než ostatní.

Symbolika racka je asociací pro inovativní a specifický postoj ke kosmetice a poukazuje na odkaz zakladatele značky GERnétic Dr. Laporta. Ten začal do přírodní kosmetiky aplikovat princip biotechnologií, které jsou známé i pro své léčivé účinky. Pozitivní výsledky v prevenci hojení a eliminaci různých defektů s produkty GERnétic zaznamenávají vedle Francie i v lékařském prostředí v Kazachstánu.

„V Kazachstánu, pro nás poměrně vzdálené a neznámé zemi, si udržuje GERnétic velmi dobré postavení. Systém kosmetické péče zde funguje poněkud odlišně,“ říká Ladislav Kavan, ředitel společnosti GERnétic. „Každá kosmetička zde pracuje pod dozorem a ochranou lékaře. Lékaři v Kazachstánu si jsou vědomi, že s touto stabilní kosmetickou značkou mohou vylepšit zdravotní stav svých pacientů a řešit kosmetické i zdravotní problémy. Největší úspěchy zaznamenávají s produkty Synchro a Anti Stries,“ dodává Ladislav Kavan.

Staré logo:                                                               Nové logo:   

„Od nového roku jsme postupně přistoupili k nahrazení starých obalů za nové. GERnétic je jiný, nepodléhá trendům průhledných obalů, protože v nich nelze bezpečně uchovávat aktivní látky,“ uvádí Ladislav Kavan, ředitel společnosti GERnétic. „Nové obaly jsou matně bílé s novým logem. Flakony jsou opatřeny dávkovači, které lze ovládat jednou rukou. Tělové krémy budou baleny v tubách. Dojde také ke změnám velikosti balení některých produktů tak, aby jejich obsah vyhovoval leteckým předpisům a klientky si je mohly brát bez problémů na palubu letadel. Nové papírové krabičky mají lépe řešené otvírání a také dostaly díky čistým liniím nový a exkluzivní vzhled. Staré obaly budou nahrazovány novými ještě po celé první pololetí roku 2012,“ vysvětluje Ladislav Kavan.

Progresivnější podoba loga vychází ze čtyřicetileté tradice výzkumů. Nově se racek vznáší nad nápisem GERnétic. Vzhled loga bude v novém podání modernější a elegantnější. Postupně se bude měnit také celkový design produktů. Stávající logo akcentuje hloubku filozofické idey společnosti GERnétic, kde jde vnější krása ruku v ruce s krásou vnitřní.

Příběh racka


Racek Jonathan z knihy R. Bacha vidí smysl života jinde než jeho soukmenovci. Nestačí mu jen žít ze dne na den pro kus ryby, který odpadne z rybářské lodi. Snaží se naučit létat tak, jak to ještě nikdy žádný racek nesvedl.

Stejně tak i kosmetika GERnétic jde svou vlastní cestou. Jejím posláním je od počátku nejen dokonalá péče o krásu pleti a vlasů, ale zároveň také o jejich zdraví. GERnétic vidí svůj smysl v působení nejen na problém, ale i na příčinu.

O značce GERnétic

Název kosmetiky – GERnétic – se skládá ze dvou slov, a to: gerontologie a genetika.
Výrobky GERnétic byly a jsou dlouhodobě testovány na francouzských klinikách s velmi dobrými výsledky. Náročným testováním a kontrolou procházejí výrobky také po celou dobu výrobního procesu.
 

PP na sociálních sítích

Facebook

Google+

RSS

Aktuálně

Interiér

Exteriér

Financování

Družstva a SVJ

Něco navíc


Časopis Panel Plus

Jsme ověřená firma

PANEL PLUS PRESS s.r.o. - idatabaze.czNakladatelství a vydavatelství - idatabaze.cz

Odhad online


 

Hledání v obsahu

Počasí

Soutěž

Napište nám

Partneři

Anketa

Jaký rozměr má váš byt?
 
46%
 
17%
 
20%
 
7%
 
5%
 
4%

Diskuze

Ke stažení

Nejčtenější články

Odkazy

 

Magazín o moderních trendech v bydlení

portál nejen o bydlení pro čtyři miliony obyvatel panelových domů Panelplus Press

Textová reklama: Předplaťte si PANEL PLUS pouze za 330 Kč! Více na http://www.panelplus.cz/cz/predplatne