Barevná řada jedinečných otvíráků

Datum: 30.9.2011
obrázek
Ne nadarmo byl módními návrháři rok 2011 označen „rokem barev“. Oblíbenost výrazných a provokativních barev se objevila nejen na módních molech, ale i v oblasti zvelebování našich domovů.

A právě spojení nápaditého designu a kvalitních funkčních vlastností je motem společnosti Brabantia při výrobě jejích produktů pro domácnost. Tentokrát představuje barevnou řadu jedinečných otvíráků Quickpull, jejichž konstrukce zajišťuje snadné otevření jakékoliv vinné lahve.

Brání štěpení korku

Quickpull má hned několik vlastností, díky kterým se stane součástí vaší kuchyně. Má extra široké tělo, které se dobře drží a umožňuje snadnou manipulaci. Pasuje na všechny možné lahve s vínem i na různé velikosti hrdel, přesto máte vždy jistotu, že vrtáte právě doprostřed korkového uzávěru, a to díky speciálnímu prstenci uvnitř otvíráku. Vývrtka s teflonovým hrotem brání ve štěpení korku a jeho drolení do vína, takže se nemusíte obávat, že byste nešetrným otevřením korek poničili.

Paleta barev

Co nabízí Quickpull navíc? Provedení v šesti odvážných barvách, které doslova rozzáří každou domácnost. Žlutá, oranžová, vínová, fialová, zelená nebo modrá – všechny v průsvitném řešení a všechny za jednotnou cenu 209 Kč. Otvírák má navíc pětiletou záruku, takže se z něj můžete těšit po dlouhá léta a jeho kvalita zůstane pořád stejná. Tyto sympatické pomocníky koupíte například v prodejnách Luis nebo na brabantiashop.cz

O společnosti Brabantia

Hledáte doplňky do domácnosti s nadčasovým designem, které vydrží o mnoho déle než stadardní dva roky? Máme pro vás tip: holandskou firmu Brabantia, která vznikla v roce 1919 jako malá rodinná společnost. Nyní, s devadesátiletou tradicí, je firma stále v rukou rodiny původních zakladatelů, ale její pobočky můžeme nalézt po celém světě - v Evropě, Asii, Severní a Jižní Americe i v Austrálii. Všude tam jsou nádoby na skladování potravin, pomůcky pro přípravu jídla, odpadkové koše a další tradiční výrobky značky Brabantia oblíbené pro svou kvalitu, praktičnost a nadčasový design.

Desetiletá záruka

„Naším cílem je nabízet domácnostem solidní produkty, které vydrží spolehlivě sloužit více než dvacet let, a navíc si stále udrží svůj bezchybný vzhled. Díky tomu se nemusíme bát nabízet na většinu svých produktů desetiletou záruku,“ představuje firemní vizi Martin Noha ze společnosti Brabantia.

Text: (ar)

Foto: archiv společnosti Brabantia

 

 

PP na sociálních sítích

Facebook

Google+

RSS

Aktuálně

Interiér

Exteriér

Financování

Družstva a SVJ

Něco navíc


Časopis Panel Plus

Jsme ověřená firma

PANEL PLUS PRESS s.r.o. - idatabaze.czNakladatelství a vydavatelství - idatabaze.cz

Odhad online


 

 

Magazín o moderních trendech v bydlení

portál nejen o bydlení pro čtyři miliony obyvatel panelových domů Panelplus Press

Textová reklama: Předplaťte si PANEL PLUS pouze za 330 Kč! Více na http://www.panelplus.cz/cz/predplatne